Translate

neděle 12. února 2012

A JE TO TU


Táákže, konečně jsem našla ten pravý countdown a tak prohlašuji svůj rok bez nakupovaní hadříků za oficiálně započatý. Jde o to, že zbožňuji, co studuji a i šití samo o sobě mě neskutečně baví a proto jsem se rozhodla, že konečně tu hromadu látek, co mám doma přeměním na krásné halenky, šatečky a sukénky.
A taky se musím přiznat, že občas nakupuji stylem "to je tak levný, že to tu nemůžu nechat"/"do toho zhubnu"/"to si přešiju"... Co si budeme povídat, není to vždy úplně pravda.
Takže se vrhám na tuto challenge a doufám ve vaši podporu.
Budeme šít, přešívat, recyklovat oblečení, votáčetvohoz (právě probíhá čistka šatníku) a pro olomoucké a z blízkého okolí, 3.3.2012 bude v S-klubu Vintage Blešák, tak snad tam budeme prodávát.

A děkuji za krásné komentáře a chválu sukénky pro Martinku, udělali jste mi velkou radost!

Krásnou neděli přeje MICI✄

24 komentářů:

  1. odteď ti budu chodit každej týden poctivě klepat na dveře a ukazovat nákupy! =DDD

    OdpovědětVymazat
  2. tak to jsem zvedava :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Nie som nejaký maniak na nákupy, ale čo by mi vážne chýbalo, sú secondhandy. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo no, ale tam hresim nejvic, uz jen proto, ze je to tak levny :)

      Vymazat
  4. Tak to přeji hodně štěstí :)

    PS.: bude mi ctí když přijmeš pozvání na mou GIVEAWAY :)

    http://c-m-writer.blogspot.com/2012/02/giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé, že bych se taky inspirovala? A jak to vyřešíš s obuví?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. obuv a pradlo do toho nepocitam, protoze to jsou veci, ktere kdyz vypovi sluzbu, tak si proste musis koupit nove..

      Vymazat
  6. Mici, jsi blázen, ale držim ti palce, jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  7. obdivuju tě, já bych to asi nedokázala:) tak držím palce a budu sledovat, jak se ti daří:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, dekuji, uvidime, jestli to vubec zvladnu, ale chtela bych to zkusit..

      Vymazat
  8. nakupovat sice nemusis, ale co tak topanky zadarmo?:)

    viac tu: http://www.diamonds-fashion.com/2012/02/valentinska-sutaz-vyhraj-topanky-podla.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji za pozvani, uz jsem si svuj par vybrala, takze jsem napjata, jak guma od trencli

      Vymazat
  9. Tak ti držím palečky, ať vydržíš ve svém rozhodnutí a už se těším, až tu budou fotky tvých výtvorů:)
    Sleduji i přes Bloglovin:)

    OdpovědětVymazat
  10. Wow tak to jsi dobrá, že do toho jdeš! Jsem moc zvědavá, jestli to opravdu vydržíš a moc Ti závidím, že umíš šít! Já mám sice šicí stroj, ale zatím si moc nerozumíme a přitom bych si toho chtěla tolik moc ušít :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji za podporu, jako to siti je jen o cviku, musis se do toho dostat, byt trpeliva a pak je to pohoda:)

      Vymazat
  11. Tak to držím pěsti, já bych to nezvládla :D a na blešák se taky chystám, původně jsem taky chtěla prodávat, ale zase tolik toho nemám, abyhc zabrala celej stůl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja mam prave doma stendr, ale jeste chci volat tomu chlapikovi, jestli to musi byt echt vintage a podle toho se rozhodnu. moc se tesim, ze se zase uvidime!

      Vymazat